piątek, 12 grudnia 2014

Kelly Art Teacher 2001, Kayla Roller Skater 2008 i inne skośnookie. Oraz propozycja adopcji.

Dziś moje stadko skośnookich:

Przede wszystkim laleczka, która długi czas była na mojej wish - liście: Kelly z zestawu Barbie & Kelly Art Teacher z 2001:



Zestaw ten występował w czterech wersjach etnicznych: Caucasian, Hispanic, AA i Asian. W tamtych czasach Kelly - azjatki to była rzadkość. Równie śliczna jak Kelly jest towarzysząca jej Barbie - nauczycielka sztuki (zdjęcie z lilfriends.net)

W latach 2006-2008 nastąpił wysyp azjatek. Skośne oczęta zyskała Kayla - pierwotnie blondynka:





Moja Kayla pochodzi z czteropaku Kelly "I can be" z 2008 roku i jeździ na rolkach. Moja panna oryginalnych rolek i kasku nie ma posiada. Rolki pochodzą od jakiegoś klona i są zdecydowanie za duże. Ale o dziwo, Kayla potrafi w nich samodzielnie stać. Może, z czasem, zdobędę dla niej bardziej odpowiednie.

Trzecia skośnooka to pozbawiona jakiejkolwiek sygnatury dziewczynka o moldzie bardzo zbliżonym do lalek z serii Heart Family, a jeszcze bardziej do maluchów Petry. Ciałko jest bardzo blade, ale dobrej jakości, z twardego plastiku. Otrzymałam ją w zużytym, kiczowatym, pseudo-chińskim, błyszczącym komplecie. Przebrałam i wciąż szukam jakichkolwiek informacji, skąd pochodzi:


Czwarta chinka to Barriguitas Famosy z lat 70-tych:

Na moje pytanie o wielkość lalki, sprzedający odpisał, że ma 9 cm. Prawdopodobnie źle przeliczył cale, lub moja angielszczyzna pozostawia wiele do życzenia. W rzeczywistości ma 14,5 cm. Ponieważ w towarzystwie moich maluchów laleczka wygląda jak dziecko z akromegalią, szukam dla niej nowego domu. 
Barriguitka ma swoje oryginalne ubranko, włosy są błyszczące, nie splątane, troszkę wycięte z prawej strony. Ciałko bez zarzutu. Ubranko w stanie bardzo dobrym. Nie ma butów. Na główce ma sygnaturę Famosa i nr 97.


Ponieważ dziewczynka podbiła moje serce, bardzo zależy mi, aby znalazła dobry dom. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany ją zaadoptować - chętnie wymienię na jakiegoś malucha do 11 cm, niekoniecznie mattelowskiego. Poproszę o wiadomość na maila 

7 komentarzy:

  1. Śliczności te skośnookie maluchy! Czwarta laleczka wygląda przy nich "inaczej" :)
    Na pewno znajdzie swój kochany domek i będą o nią dbać, życzę tego każdej maleńkiej pannie...
    Ps. Dzięki za umieszczenie banerka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne !!! Wogole azjatki,murzynki czy inne etniczne lalki maja cos w sobie!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zauroczyłam się Kelly z czteropaku -
    miałam kiedyś jakąś Jej daleką kuzynkę,
    więc doskonale wiem, ile w niej słodkości

    OdpowiedzUsuń
  4. Kelly jest świetna, ma w sobie coś innego i faktycznie warto ją mieć w kolekcji :) Mam nadzieję, że większa laleczka znajdzie dobry dom! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te z czteropaku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie przede wszystkim ta anonimowa, jak od HF. Cudna, dobrze wykonana i z duszą. Ogromnie jestem ciekawa, kto to??
    Wrotkarkę mam, (pokazywałam kiedyś na jakiejś zbiorczej focie), ale jak Ty, bez kasku i wrotek ;-)) Pewnie dzieci zgubiły.

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat