wtorek, 5 sierpnia 2014

Tommy Barney Rubble The Flintstones 2003

Ten lalek dotarł do mnie jako dziewczynka. Miał/a/ wpiętą we włosy miniaturową zapinkę z kokardką. To nie mój pierwszy Tommy przerobiony przez poprzednią właścicielkę na dziewczynkę. Prawdopodobnie jego ubranko został mylnie odebrane jako sukienka. Tymczasem to strój jaskiniowca z kultowej kreskówki The Flintstones. Flintstonów w wersji Kelly Mattel wypuścił na rynek w roku 2003 i 2008. W 2003 były to dwie pary głównych bohaterów i z tej serii pochodzi mój chłopiec. W 2008 wyszedł dodatkowo zestaw dwójki dzieci głównych bohaterów i było to już wydanie kolekcjonerskie. Parka jest bardzo urokliwa i może kiedyś na nią "zapoluję". 
Tommy, jak zawsze śliczny, jako Barney Rubble:


Podobieństwo do oryginału znikome:

A tak prezentował się w pudełku - zdjęcie z lilfriends.net:

7 komentarzy:

  1. Uwielbiałam kreskówkę, film z aktorami mi się nie podoba. Szczerze mówiąc widząc laleczkę wcale bym nie zgadła, że to Barney.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, kreskówka jest cudna i ponadczasowa, filmu z aktorami nie widziałam i nie żałuję. A malec nie wygląda nawet na dalekiego krewnego Barneya.

      Usuń
  2. a gdzie te kły przedpotopowego potwora?
    gdzie skóra ryczącego kota? niuniek słodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wersja grzeczna, dla małych dziewczynek, które boją się ryczących kotów ;-)

      Usuń
    2. aaa, to zwracam honor... chowam kły i uciszam ryk - m i a u ....

      Usuń
  3. Ojej moja ulubiona bajka :) Tommy-Barney jest świetny! mam nadzieję, że kiedyś też trafię na jakiegoś jaskiniowca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj bardzo uroczy lalek, i ten miodzio uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat