piątek, 8 sierpnia 2014

Kianna So in Style 2009

Tym razem rodzona kuzynka Kelly. W latach 2009-2013 Mattel wypuścił na rynek kilkanaście dziewczynek wyższych od Kelly, w wersji AA i nazwał serię So in Style (SIS). Laleczki mają 13 cm wzrostu, dłuższe nogi i ręce, ale tułów taki sam jak u Kelly - dłuższe ubranka od Kelly leżą idealnie. Pojawiły się jako pojedyncze lalki z akcesoriami oraz w zestawach z dorosłymi "koleżankami". Byli również dwaj chłopcy.
Laleczki moim zdaniem o wiele ładniejsze niż obecnie produkowana Chelsea, Mattel operował na bardziej "dziecinnym" moldzie. 
Panna, którą mam, nazywa się Kianna i występowała w zestawie Locks of Looks Kara & Kianna z akcesoriami do włosów. Tak prezentowała się w pudełku (zdjęcie z lilfriens.net):

A to moja dziewczynka. Ubranko nie jest zachwycające, może kiedyś znajdę dla niej coś ładniejszego, moje mieszane uczucia wzbudza też to złote pasemko we włosach, ale sama laleczka ma dużo uroku:

7 komentarzy:

  1. Ona w ogóle jest niesamowita dzięki tej tęczy kolorów :-) Ten brak realizmu to jej atut! Niebieskie oczy z brązowym dodatkiem, jeszcze na początku studiów pewnie przemalowałabym kredką, tak ostrożnie, by w razie czego (już wtedy miałam konflikt kreatorsko - kolekcjonerski), wrócić do ich pierwotnej barwy. Na chłopców z tej serii nadal choruję :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne określenie - tęcza kolorów. Opisując wrażenia, czasem trudno jest znaleźć właściwe słowo, które oddałoby całokształt. Ładna, śliczna, niepowtarzalna - to oklepane, nieprecyzyjne określenia. Dla niej najwłaściwszym będzie: tęczowa :-)

      Usuń
  2. bardzo ciekawa lala, fajne proporcje, idealna jako starsza siostra Kelly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa, te dłuższe nogi i ręce naprawdę fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewunia rzeczywiście słodka - ale mam poważne pytanie, hmmm, skoro Twoje niunie
    nie przekraczają 13cm - to co zamierzasz z dorosłą panienką? z pewnością brak jej
    towarzystwa rówieśniczek... chętnie zapewnię jej i rozrywkę i wyprawkę i kąt wśród
    mych modelek a przede wszystkim - miejsce w sercu...
    to nad wyraz poważna handlowa oferta ( grazynkaa77@hotmail.com )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję, ale dziewczynka u mnie zostaje, zdobyła już sobie miejsce w moim sercu, taką małą szufladkę. A jak poczuje się samotna - zawsze może zaprzyjaźnić się z laleczką Stacie mojej córki.

      Usuń
    2. HA, wiedziałam, że oczaruje nawet miłośniczkę 11 cm istnień!!!
      (swego czasu rozważałam zakup tej parki właśnie ze względu na
      tę czarnoskórą pięknotkę - ale, że wtedy nie znałam tego bloga -
      nie miałabym komu dać do adopcji malutkiej z pasemkiem...)

      Usuń

Walking Cat