niedziela, 31 sierpnia 2014

Chelsie Cowgirl 1998 Adventures with LFoK i Tommy Cowboy Halloween Party 2000

Ta para kowbojów nie pochodzi z jednego "miotu". 
Piegowata dziewczynka jest o dwa lata starsza - to Chelsie Cowgirl z serii Adventures with Li'l Friends of Kelly z 1998 r. Nie ma niestety oryginalnych, bardzo fajnych butów, udało mi się znaleźć podobne w kolorze czarnym. 
Panna trochę w swoim lalkowym życiu przeszła, bo zarówno włosy, jak i usta noszą pewne uszkodzenia. Już nie pierwszy raz zastanawiam się, skąd biorą się małe dziurki na ustach lalek - pogryzienia? Przez myszy? Czy może skutek karmienia lalki widelcem? Próbowałam coś poprawiać, ale muszę przyznać, że repaint to nie jest moja mocna strona - ręce trzęsą mi się jak pijaczce w delirium ;-)
Chłopiec pochodzi z serii Halloween Party z 2000 r. Również piegowaty. 
Z braku rumaków w mojej stajni, towarzyszy im konik na biegunach:



 Zdjęcia w pudełkach z e-baya:


2 komentarze:

  1. Śliczna para, aż nie do wiary, że pochodzą z innych serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super :) a butki faktycznie udało się odnaleźć niemalże identyczne! Też zauważyłam, że niektóre lalencje mają starte usta, ale to rzeczywiście może być spowodowane karmieniem przez milusińskich ;)

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat