sobota, 26 marca 2016

Kelly i Melody Easter Party 2004. Radosnych Świąt!

W latach 2000-2008 co roku Mattel wypuszczał Wielkanocne serie lalek Kelly, podobnie jak serie Bożonarodzeniowe i Halloweenowe. O ile te dwie ostatnie były zwykle bardzo dopracowane i stanowiły ukłon w kierunku kolekcjonera (choć stricte kolekcjonerskimi nie były), o tyle w serie wielkanocne wydają się bardziej niskobudżetowe, a przeważają w nich różowe zajączki. Regułą były jeszcze kurczaczek i baranek (po 4 razy, stroje też łudząco podobne). Na tym tle, za oryginalną z pewnością należy uznać drugą serię z 2004 o nazwie Easter Sweetie (zajączki pachniały czekoladą i mam takiego jednego, post o lalcetutaj )
W 2004 r. Mattel zaryzykował nieco inną fakturę ubranek lalek. Czy strzępiasto - pierzaste stroje się spodobały? Mój mąż uznał, że lalki wyglądają, jakby wcześniej dłuższy czas bawił się nimi nasz kot...
"Pierzasta" seria składała się z zajączka, zajączka AA, baranka i kurczaka.
Mam kurczaka Melody i zajączka Kelly (właściwie chyba króliczka (?), mam problem z tłumaczeniem słowa "bunny")


Laleczki mają dość mocny makijaż: pastelowe cienie i mocne "rumieńce".
Czy u Was w domu te małe, żółte kurczaki też rozmnażają się w niewyjaśniony sposób i z roku na rok jest coraz więcej? 


Akcesoria lalkowe (pisanka - koszyczek i kawałek skorupki od jajka) pochodzą od innych lalek, zajączek to zawartość jajka - niespodzianki:



Zdjęcie serii ze strony lilfriends.net:

 
Radosnych Świąt. Smacznych, zdrowych, pogodnych i wiosennych :-)

10 komentarzy:

  1. Happy Easter! Feliz Páscoa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie i kochane, ale panienka z kucykami i w skorupce skradła me serce :)))
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podobają takie pierzaste :)
    Wesołych świąt :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podobaja sie wszystkie <3 Zdrowych i pogodnych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego świętowania! Do mnie jeszcze takie cuda nie trafiły, a śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: Happy Easter. Lovely Kellys. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne przebrania na Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie a kurczak (najpierw myślałam, ze kaczka;) ) wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  9. pastelowy duecik łapie za serce!!!

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat