poniedziałek, 30 czerwca 2014

Kelly Tiny Steps 1998 i 2002

Tym razem bliźniaczki... z czteroletnią różnicą wieku. Przykład na reedycję laleczek Kelly. Pierwszy zestaw z 1998 r. to panna w kapeluszu z wózeczkiem, była też wersja AA. Identyczna lalka wyszła w 2002 r., wózek taki sam, sukienka troszkę inna - z kokardką w pasie, bez koronki przy szyi, kapelusza brak, uboższa też w akcesoria. 
Obie panny "wczepione" w wózek - mają specjalne otworki w dłoniach w tym celu - miały "samodzielnie" chodzić, jeśli pociągnąć za wózek. Przetestowałam... i jakoś nie wychodzi to olśniewająco. Niewątpliwą wadą i skutkiem ubocznym owej "umiejętności chodzenia" obu laleczek jest posiadanie jednej nóżki krótszej. 
Mam obie panny i dziewczynki są tak ładne, że zostaną u mnie, pomimo, że buzie mają identyczne:




 Zdjęcia poniżej z ebaya:

2 komentarze:

  1. jak to mówi pan w tramwaju - dysfunkcja ruchowa...
    a wózeczek baaardzo stylowy i bon chic!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wlasnie zdecydowalam sie na jej zakup ;) Musze tylko potwierdzic i bedzie moja ;) Tak mi sie spodobal ten wozek z lalka do Kelly ze nie potrafilam sie oprzec ;)

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat