czwartek, 26 czerwca 2014

Chłopcy z Heart Family

Jakiś czas temu udało mi się upolować dwóch malców z Heart Family.
Chłopcy z serii Heart Family nie są tak ładni jak mali Tommy, ale te laleczki mają dla mnie wartość sentymentalną.
Blondyn pochodzi z serii Neighborhood Kids z 1989 r. (dzieci z sąsiedztwa) i znalazłam go na e-bayu w cenie nawet dość przystępnej jak na e-bayowskie warunki. Ma na imię Darrin. Był w idealnym stanie, jeszcze z przeźroczystą taśmą ochronną na włosach, niewielkie ślady używania ma jego biurko, pozbawione jest też oryginalnego klocka z literkami do siedzenia, więc wynalazłam mu pasujące rozmiarem krzesełko.
Akcesoria dla lalek mają dla mnie drugorzędne znaczenie.
Z jego zestawu bardzo chciałabym zdobyć kiedyś tę blondyneczkę na żyrafie i mulatkę na koniu.
Bruneta o ciemnej karnacji znalazłam na allegro z zestawem jakiś strasznych i o wiele za dużych mebelków. Chłopiec pochodzi z serii Barbie's L'il Friends, chyba z 1992 i jest to schyłek produkcji laleczek Heart Family, w 1994 r. na rynek weszły pierwsze Kelly.
Ci mali panowie to zarazem kawałek historii dziecięcej mody, dziś już nikt nie ubiera chłopców tak, jak ubrany jest Darrin. Czapeczka rządzi ;-)






Zdjęcia rewersów pudełek pochodzą ze strony lilfriends.net.

1 komentarz:

  1. Obaj są śliczni, ale brunet budzi we mnie sentyment rodem ze starych katalogów ;A;

    OdpowiedzUsuń

Walking Cat