piątek, 30 maja 2014

Princess Kelly 1999 i mój pierwszy OOAK

Ta panna pochodzi z roku 1999 i jest księżniczką. Czasem zdarza się, że w ręce wpadną mi dwie identyczne laleczki. Zwykle przy okazji zakupów grupowych, gdy na e-bayu namierzę zestaw lalek, w skład których wchodzi kilka z mojej wish-listy. A pozostałe... no coż, albo odsprzedaję na allegro, albo próbuję swoich sił w ich przerabianiu na OOAK. Dla niewtajemniczonych: OOAK to lalka One Of A Kind czyli jedyna w swoim rodzaju. Może mieć tylko zmienioną fryzurę i unikalne, uszyte przez właścicielkę ubranko. Może też mieć wykonany reroot (przeszczep włosów) i repaint (przemalowanie twarzy). Ponieważ jestem wciąż początkującym zbieraczem, wybieram opcję pierwszą. Z makijażem i zmianą włosów jeszcze nie eksperymentuję. 
Moja Kelly ma loki wykonane za pomocą gorącej pary i szydełkową sukienkę w stylu Scarlett O'Hary:

A w oryginale laleczka wygląda tak (Kelly Club Royalty z 1999 r.):



1 komentarz:

Walking Cat